گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

ورود

روز گاریست که شیطان فریاد میزند: ادم پیدا کنید،سجده خواهم کرد.... . 

 

عجب روزگاری شده 

اصلا معلوم نیست چه خبره تو این بی صاحاب شده! 

خسته شدم از بس الکی زندگی کردم... واسه همین تصمیم گرفتم سرم و تو یه دنیای دیگه بند کنم.. 

بنابراین اومدم اینجا! 

ورودمو به خودم تبریک میگم...!

نظرات 9 + ارسال نظر
bwinco سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ http://chatball.blogsky.com/pages/bazdid

سلام دوست عزیز بخاطر وبلاگ جالبت تحسینت می کنم .
اگر مایل به بالا بردن بازدید کننده وبلاگت هستی یه پیشنهاد عالی برات دارم
من وبلگم رو در عرض چند روز از هیچ بازدید رسوندمش به بالای 400 تا بازدید

لطفا این صفحه وبلاگم رو یه مطالعه ای بکن :

http://chatball.blogsky.com/pages/bazdid

King سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ق.ظ

Salam Belage ghashangi sakhti, Omidvaram hamishe khosh va movafagh bashi azizam

مرسی نظر لطفه تونه

آیسودا سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ http://www.webpatogh.com

سلام
وبلاگ خوبی داری

وب من سایت جدیدالتاسیسه ولی...
ما قصد داریم به 10 نفر از 100 عضو اول نفری 6000تومان اعطا کنیم و تمامی امکانات پولی را براشون رایگان کنیم!+ به 10نفر از 10

درضمن توی این سیستم ،گروههایی شبیه یاهو هم درست شده که تو اگه بخوای بری گروه یاهو بزنی مهاله بتونی زیاد عضو بگیری ولی چون توی این سیستم جز اولینها می شی گروهت بعدا که سیستم اعضاش زیادتر شد گروهت میشه از قدیمیهای سیستم که همه عضوش میشن!میتونی ازین طریق آمارت را هم ببری بالا!
یا میتونی قسمتی از مطالب وبلاگت را توی وبلاگت در سیستم بنویسی و برای ادامه مطلب آنها مردم را به وبلاگ خودت ارجاع بدی تا آمارت و رتبه ات در گوگل بالاتر بره!


پس چرا وایسادی!؟ [گل]

فرزاد سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ق.ظ http://forceonline.blogfa.com/

قالب قبلیت باکلاستر بود
سیاه چی چیه دل آدم میگیره

عنوانت عالی شد
اوووووووووووی بپا سرتو ُ تو این دنیا بند میکنی از اون دنیا قافل نشی
این شعر معراتم بنویس
خشنگ بود

سلامت کو؟
اولا قافل نه و غافل...!!!!!!!!
دوما بذاز غافل بشم، بهتر..
قالبمم دوست دارم

ناس ناسی سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ

سلین ناس ناسی جونم
بالاخره کار خودتو کردی
شروع قشنگی بود همین جوری ادامه بده هواتو دارم اساسی

سلین عزیزم
مرسی
ولی خودم میدونستم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

دوست داری با شکلکا بازی کنی شما؟؟؟
خوش اومدی
میتونی هر موقع دلت خاست بیای اینجا شکلک بازی کنی....!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://cafe40cheragh.blogsky.com

تبریک عرض میکنیم بانو ورود مجددتون رو به عرصه ی وبلاگ نویسی. امیدوارم موفق باشید...

خوش اومدین
مر۳۰
موید باشین...

زوج یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام زوج معذرت به خاطر دیر اومدنم کامپیوتره هم مثل من داغون شده...من به خاطر ندیدن تو کامپیوتر به خاطر دستکاریای داداشی
وتبریییییییییییک واسه سلیقه ی نازت !

سلام عزیزم
خواهش میشه
شما هر وقت بیای قدمت روی چشم ماست!
منم دلم خیلی برات تنگیده...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد