گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

تاوان

سلام 

دیشب یه اتفاق بد ولی تقربیا با حال برا م افتاد 

بد واسه خودم ولی جالب برا بقیه : 

دیشب خونه مامان بزرگم مهمون بودیم، یعنی یه مهمونیه تقربیا بزرگ بود 

اوایل شب بود که شیطنتم گل کرد و سویچ موتور دایی رو برداشتم و رفتم تو کوچه سوار موتورش شدم و روشنش کردم. 

این اولین باری بود که سوار موتور میشدم... 

خلاصه موتور روشن کردم، زدم تو دنده و تا میتونستم گاز دادم 

خب دیگه معلومه چه اتفاقی افتاد 

با موتور زدم تو در ماشین خاله که گوشه کوچه پارک بود و بعدش خودم با سر پرتاب شدم وسط کوچه..........! 

در ماشین خاله به اضافه موتور دایی که داغون شد هیچی، خودمم حسابی داغون شدم! 

البته کسایی که شاهد صحنه بودن معتقد بودن اون طوری که من زمین خوردم باید میمرد..و حسابی شانس اوردم! 

خب حالا میتونین بخندید...  

.. 

...

 

خب ادمی جایزالخطاست ولی باید تاوان خطاشو پس بده 

بنابراین منم برا پس دادن تاوان این اشتباه هزینه تعمیر ماشین خاله رو تقبل کردم و قرار شد از  پس اندازم پول صاف کاری ماشینشو بدم.............

نظرات 12 + ارسال نظر
mohsen شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ق.ظ http://poolasan.blogsky.com

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟

درآمد ماهیانه تا سقف 755,000 تومان در منزل

یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید

>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://poolasan.blogsky.com

دوستت شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

آخه چرا انقد شیطونی میکنی که اینجوری بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی باحال بود برات یه خاطره میشه

اره باحال بود
خاطره هم میشه
ولی یه خاطره تلخ...!

گلی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ

خیلی باحالی .منم شیطنت دوس دارم
بی خیال بعدش شیطنتتو بکن

چشم
شمام حمایتم کن

ناس ناسی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ


سلین عزیزچیم
چرا این کارارو میکنی ؟؟؟؟؟؟؟نگفتی میفتی میمیری من بی ناس ناسی میشم یه ماه دیگرم صب کن حداقل یه بار دیگه ببینمت

سلین
خیلی بد بود
باورت نمیشه چطوری خوردم زمین..
باشه ولی به خاطر تو یه ماه دیگه هم صبر میکنم

[ بدون نام ] شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

[:S001:]

[ بدون نام ] شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

[:S025:]

فرزاد کافه چی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

استفرالله...

با خدا چکار داری؟
خودم کردم که لعنت بر خودم باد...!

فرزاد یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ http://forceonline.blogfa.com/

سلام به دلیل ۱ سری مسائل خانوادکی از به کار بردن ۱سری الفاظ معذوریم
به به جه با دل و جرات میباشید شما خواهر
امیدوارم که دنده هایت نرم شده باشد که دیگر از این
کار خرابیا نکنی
قوربون خودم بروم دلت بسوزه خدافظ

علیک
خوبه اینطوری برات بهتره!
دنده های ینده به این راحتیا نرم نمیشه....!
همون اگه خودت قربون خودت بری...!

زوج یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام زوج گشنم ای ول خوب کاری کردی ولی چرا نمردی تا من برم یه زن دیگه بگیرم ؟








خیله خب شوخی کردم حالا این قدر خود زنی وگریه زاری نکن ولی بیشتر مواظب خودت باش
بووووووس

سلام خانوم
اخه بدبخت اگه من میمردمکه تو خودتو میکشتی...!

زوج جان یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

راستی مگه تو پس انداز هم داشتی ومن نمیدونستم !!!!!
این نشد که تو چیزای مهم رو تو زندگی از من مخفی کنی ها!!!

بعله چی فک کردی؟
کلی پس انداز داشتم!
ولی چه فایده؟
همش پرید....!

اسما دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام ساجی . بزار علیکشم خودم بگم (علیک )اون شبو هیچ وقت فراموش نمی کنم چون داشتم از ترس سکته می کردم وگفتم که ساجی مرد ولی در کل خیلی باحال بود مخصوصا رفتن با صورت تو ماشین بعد با تموم هیکل خوردن زمین

و علیکم
باحال بود و زهر مار
ولی خدایش تو بیشتر از من ترسیده بودیا..!
درضمن بنده اجالتا با شما حرف نمیزنم..!

sarvaret akijo0ni سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ

agarche khatere tekrari bo0d chon nagozashti pamo az dare kho0neye madarbozorg bezar to0 bad betarifi vali ham shoja@et ro tahsin mikonam ham migam kheily kale kharabi sasajo0nam(olaghe mola) h

اولا سلامت کو؟
دوما خوش اومدی
سوما قربون شوما، ما دست پروده خودتونیم...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد