گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

امید

من اگر دلم به وسعت تمام بی کران گرفته است

 رو به سوی روزنی نهفته در گرفتگی نهاده ام

روزنی پر از امید و ارزو

روزنی به روز نو

روزنم اگر چه کوچک است؛

با تمام کوچکی

خنجری به قلب تیرگی نشانده است

سرنوشت

این امید کوچک مرا ز من نگیر.....

نظرات 9 + ارسال نظر
تنهای عاشق شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://saharghahanman.blogfa.com

سلام به روی ماهت.وبلاگ جالبی تشریف دارید.پیش ما هم بیابای تا های ´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´...´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´ ´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶

فـ ـرزاد کـ ـافـ ـه چـ ـی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://cafe40cheragh.blogsky.com

زیبا بود. البته قبلن خونده بودمش. ملتفتیت که.

عجب...
بله ملتفتم...منتهی با یه فونت متفاوت!!!!
نه؟

احسان یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام
این مال کی بود؟!

و علیکم
جسارت نباشه خودمون سروده بودیم

ناس ناسی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام گلی جون
مگه دیگه شعر نگفتی که این شعر قدیمیه رو نوشتی؟؟؟؟؟؟
شعر قشنگاتو زود زود بنویس تا همه فیض ببرن

سلام خانوم
چرا ولی خب این اولین شعرم بود باید توی وبلاگم اول باشه دیگه!

فرزاد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

قشنگ بودااا
فقط این امید کوچولو کیه هان ؟ هان؟ هان؟
به اندازه همه ی آدمای روی زمین حفره وجود داره
این حفره خیلی جای باحالیه مثل ۱ دس انداز میمونه که وقتی میری روش دلت یه جورکی میشه
خوبه
خوش باشی خانوم

خودم میدونم
اونش دیگه خصوصیه جناب...!
نمیفهمم منظورت از حفره چیه!؟
خوش که هستم...!

sarvaret akijo0ni دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ

ساجی من اصلا از این چیز میزا سر در نمیارم یعنی الان روزم فسفری نمونده که بسوزونم .پس نظر خاصی ندارم

تو بگو از چچی سر در میاری تا من همونو اینجا بنویسم؟
هر کس دیگه ایم تمام روز با من میگشت فسفراش تموم میشد!

sarvaret akijo0ni دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

حالا هر چی فکر میکنم میبینم فسفره زیادیم نمیخواستااا.قشنگ بود مثه من...

فسفر میخاست یا نمیخاست تو نداری که بسوزونی داداش...!
بر منکرش درووووووود!

عباس سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

قشنگ بود معنا و مفهوم خوبی داشت ... تبریک بابت سرودنش

شما لطف دارید
ممنون...

هستی چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

بابا خیلی ادبی بود زیاد چیزی ازش نفهمیدم

بله... دقیقا کودوم قسمتش ادبی بود؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد