گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

ازادی اندیشه... .

تک وتنها به خیالم رفتم 

به خودم پیوستم  

و به دنبال امیدی گشتم 

تا مگر دست به دستش بدهم 

و فراموش کنم  

غربت وتنهایی بی حدم را... 

از خودم وارستم 

ساده و پاک و رها... 

 از پس جسم پر از کبر خودم،

رو ح ازاد تر از بادم را 

به فراسوی افق ها بردم 

 شاد و سر خوش به ابد میرفتم، 

فارغ از حس تعلق به کسی... یا چیزی.....که ببندد پایم....به حصار دنیا! 

و چه پر شور و شعف اوجی بود؛ 

ذره ای بودم و بس... 

ذره ای بودم بس، 

کوچک و شاد و رها 

و رهاتر زمن اندیشه پر بارم بود؛ 

که به سان مرغی که به او بال و پری بخشایند، 

به افق ها پیوست...! 

و دگر بار ندیدم او را!  

اری اکنون این مرغ، 

فارغ و بی پروا 

به هرانجا که دلش میخواهد، 

بال و پر خواهد زد.... .!

نظرات 11 + ارسال نظر
فـ ـرزاد کـ ـافـ ـه چـ ـی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ق.ظ http://cafe40cheragh.blogsky.com

اهم... اووووووووووووووووووووووووووول! زود تند سریع جایزه مارو بده میخوایم بریم واسه سحری!

بنده که قبلا خدمتون عرض کرده بودم اینجا جایزه ناره!!!
وبازم هم متاسفانه به دلیل بدهی قبلی در صورت وجود جایزه،جایزه ای به شما تعلق نمیگرفت...!
بدهیاتو صاف کن اقاجان...!
بفرمایید سحریتونو نوش جان کنید!

فـ ـرزاد کـ ـافـ ـه چـ ـی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ق.ظ

این شعر هم از اشعار خودتون بود؟!
بسی جالب ناک انگیز بود...

بله با اجازه تون...
ممنون

فرزاد یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

آخر این مرغ با مغز میتفه زمین
عاقبت همه ی پرنده ها شکاره
آزدی دوام نداره مثل خیلی چیزایی دیگه
از کامنای برادر کافه چی فهمیدم خودت نوشتیش
بسی جالب ناک انگیز بود...

اگه تو چشمش نزنی تا عرش میره...!
!خواهیم دید...!
صفت از خودت نداشتی به شعرم بدی؟ که صفت مردم و میدزدی؟

عباس دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

شعر تو مثل حرف دل یه مادر بود برای فرزندش..... ممنون جالب بود ..... اما اخرش مشخص نیست که این شخصیت از کار خودش راضی است یا نه

تعبیر جالبی بود...ممنون!
معلومه که راضیه...اندیشه ش ازاد شده!...ایا ازدی اندیشه بده؟؟؟!!!

C.C دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

ها..........؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

ها..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

احسان دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

خیلی قشنگ بود...جدی میگم!
اخی... ابجی ازادی اندیشه دیگه کجا بود؟
خوش به حال اندیشه ت...!

شیما دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

به تو که هیچی به خودمم افتخار میگم وقتی شعراتو می خونم...

چرا به من افتخار نمیکنی؟؟؟
خوب بود جدی؟!!!
حالا به خودت چرا افتخار میکنی؟

نفس سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام گلی جون
بازم مثه همیشه گشن بود
یادت نره همشو یه جا بنویس بدش بده به خودم تا برات چاپش کنم تا روی سپهریو امثالهمو کم کنی

پولشم خودت باید بدیااااااااا! گفته باشم...!
حالا اسمشو چی بذاریم؟

تنهای عاشق سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://saharghahanman.blogfa.com

_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____ آپــــــــــم ________***
__***___________________***
___***______بدو بیا _____***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*ــ

رهگذر تنها سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

بابا سبک وبتو عوض کن و با دنیا پیش بیا بعضی مطلبات در گذشته سیر میکنه اطلاعاتت رو به روز کن و ول کن سیاستو به تو چه آخه.

جنابعالی چی پیشنهاد میفرماید؟
سیاست کجا بود بنده خدا...بیخود شعرمو سیاسی نکن!

تنهای عاشق سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://saharghahanman.blogfa.com

راستی تا یادم نرفته اگه با تبادل لینک موافقی بگو تا بلینکمت.بای تا های

بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد