گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

خانم ها بدانند... افایان بخوانند...!

زن عشق می کارد و کینه درو می کند...  

دیه اش نصف دیه توست و مجازات زنایش با تو برابر...   

می تواند تنها یک همسر داشته باشد و تو مختار به داشتن چهار همسرهستی ....    برای ازدواجش ــ در هر سنی ـ اجازه ولی لازم است و تو هر زمانی بخواهی به لطف قانونگذار میتوانی ازدواج کنی ...    

در محبسی به نام بکارت زندانی است و تو ...  

 او کتک می خورد و تو محاکمه نمی شوی ...          

 او می زاید و تو برای فرزندش نام انتخاب می کنی... 

او درد می کشد و تو نگرانی که کودک دختر نباشد ....    

او بی خوابی می کشد و تو خواب حوریان بهشتی را می بینی ...                

او مادر می شود و همه جا می پرسند   نام   پدر .....

نظرات 13 + ارسال نظر
فـ ـرزاد کـ ـافـ ـه چـ ـی پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ http://http:/cafe40cheragh.blogsky.com

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول


زحمت کشیدید..!

فـ ـرزاد کـ ـافـ ـه چـ ـی پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ http://http:/cafe40cheragh.blogsky.com

جایزه ما رو بده بریم ای فیمنیست! یوهاهاها

اقا اینجا جایزه نداره..!
شرمنده~!
تازه اگه هم داشت به شما تعلق نمیگرفت
چون شما یه حساب صاف نشده از قبل داشتی، این با اون در...!

فـ ـرزاد کـ ـافـ ـه چـ ـی پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ق.ظ http://http:/cafe40cheragh.blogsky.com

حسابو که صاف کردم... نکردم؟

C.C پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ

دمت گرم. خیلی جالب بود. اشکمو در آورد!!

وای قربونت برم اشکت چرا دراومد؟؟؟؟؟؟؟
دیگه هرکی ندونه من که میدونم تمساح اشک بریزه تو اشکت در نمیاد..!
بلوف نزن واسه ما..

فرزاد پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://forceonline.blogfa.com/

میگم اگه ناراحتی بگم به جا زنا مردا حامله شن بچه بیارن برا شما
مردا بشینن تو خونه زنا برن ببینم چیجوری میخوان زتدگیو بچرخونن
اره حق دارید این قاانون از پایه خرابه ولی ۱ چیزایی رو دیگه واقعا نمیشه تغیرش داد

مردا عمرا بتونن از پس اون کارا بر بیان
ولی زنا دارن پا به پای مردا کار میکنن!
مرده شور این قانونشونو ببرن...!

عباس پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ

به نظر من این قانون زندگیه و سختی زندگی بین زن و مرد برابره اما یه چیزیه که مرد نمیتونه درکش کنه و ان زایمانه . که من در این مورد به خانم ها حق میدم اما در موارد دیگر همه چیز مساویست و حتی کار مردان بیشتر هم هست در کل من نظرم را گفتم و منطقی وجود داره تا حرفم را تایید کنه.

من مخالفم
توی خلقت خداوند مساوات برقراره ولی توی این قوانین جامعه هرگز...!
بنده با این قوانین مخالفم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

الان دیگه زمونه برعکس شده اگه راه داشت زحمت زاییدنم می انداختند گردن مرد ها
راستی قضییه این جایزه و این جنگولک بازیا چیه از حالا گفته باشم ما هم می خواهیم ااااا

داری ازشون حمایت میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در خدمتیم!
ببخشید شما؟؟؟؟؟؟

sarvaret akijo0ni پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

بابا ضریب هوشیتو با سس بخورم.اون بدبخت من بودم که از هول جایزه هویتم یادم رفت...

بخور....!
شما جایزه ت سر جاشه ولی جایزه به نفر اول تعلق میگیره نه اخر جیگر...!

فرزاد جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ق.ظ

تو حالا انقد شاکی بازی در نیار!
انقد بی جنبه بازی در نیار بابا خوبه خودم بهت گفتم
همه چیزو
یعنی نفهمیدی از کامنتاش منظورش چی بود ؟
قشنگ معلومه بهش حسودی میکنی
امشب که ۲ در کردی فردا شب جواب کامنتمو ندادی تحریم میشی

چیو بهم گفتی؟!!!!
نه والا نفهمیدم!همونطور که تو نفهمیدی من شوخی کردم!
حسودی؟کی؟من؟
عمررررررررررررررررررررررررررررررررا

فرزاد جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ق.ظ

انقد احمق نیستم که نفهمم بعد خوندن اون کامنتا چه حسی پیدا کردی؟
حالت خراب بود ؟
امیدوارم خرابتر نشده باشه

چه حالی؟
بابا خیلی جدی گرفتی قضیه رو!!!!!!!!!!!!بیخیال!
نترس بالاتر از سیاهی رنگی نیست!

شیما جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

بهشت دیر به پایش افتاد

درست هفت ثانیه بعد از مرگش

مادر شد ..

زوج دلتنگ جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام ساجیرم
اگه بدونی چقدر دلم واست تنگ شده،ده روزی بود خیلی گرفتار بودم نتونستم بهت سر بزنم
امروز عصر میرم خابگا امیدوارم اونجابه اینترنت دسرسی داشته باشم
اگه تونستی بیا پیشم،خیلی حرف واسه گفتن بهت داشتما ولی اینجا نمیشه...
راجع به عنوان پستت بذار ازت انتقاد کنم :این چیزایی که نوشتی رو هم خانم ها میدانستند هم اقایون فوت ابند که ازش اینقدر خوب استفاده میکنن وتازه اکثرشون هم معتقد اند اصلا این طوری نیست وامروزه بر عکس شده !!!

سلام گلم
اخه من به تو چی بگم؟
خوت خودتو گرفتار کردی بچه!!!!
کجا بیام پیشت؟؟؟؟؟؟؟؟
کجایی تو؟

من با تمام این قوانین مخالفم. تو که میدونی.

ناس ناسی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ

سلین ناس ناسی خودم
سر اون قضیه هنوز شرمندم ولی اومدم
فقط میتونم بگم خیلی گشن نوشتی همین

سلام خانوم
چشم ما روشن
دشمنت شرمنده!
مال من نبود که، مال دکتر شریعتی بود...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد