گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

گذر گاهی برای عبور

لحظه ای مکث

...!

نه پای رفتن دارم ، نه جای موندن...!

این روزا خیلی کلافه م..همه برنامه هام ریخته بهم...!

اصلا نمیدونم میخام چکار کنم !

از یه طرف دوست دارم برگردم شیراز و برم دانشگاه..از طرفی دلم میخاد همینجا بمونم..!  

تقریبا تمام تابستون بیکار بودم و فقط کتاب خوندم ...الان تمام برنامه ها افتاده برا این ۳ روز اخر...! 

 اینم که دیر اپ کردم بخاطر همین اوضاع قمر در عقربم بود...! 

اومدم فقط بگم هستم...!

.. 

.

نظرات 11 + ارسال نظر
وبساز پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

مرگ تدریجی یک رویا.‎‏‏‏ پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.movis20.blogfa.com

مرگ تدریجی یک رویا
www.movis20.blogfa.com
movis20@gmail.com
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.
مرگ تدریجی یک رویا
سلام
وقت بخیر
شماخوبین؟
خیلی خرسندهستم که برای باراول به وبتون میام و واقعیت که خیلی لذت میبرم ازوبلاگتون بدون اغراق میگم.چون نوشته هاتون واقعیت دارن وهست.بین تمامه این وبلاگهاشایدوبلاگ شما درشمارچندوبلاگ سایت بلاگفاباشه.موفق باشین ادامه بدین.[گل].درصورت موافقت شمابنام مرگ تدریجی یک رویالینک کنید. [گل]

عکس های داغ داغ از بازیگران ایران پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://farsi1family.blogfa.com/

سلام وبلاگ خوبی دارید من میخواهم با شما تبادل لینک کنم اگر موافقید به وبلاگم سر بزنید و بگویید با چه نامی شما را لینک کنم

دختر تهرونی (A) پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://dokhtartehrooni.tk

سلام دوست جونم
خوبی؟
آره منم خوبم
وبلاگ قشنگی داری
منم یه وبلاگ دارم خوشحال میشم بیای و نظرت رو بگی
منتظرم

عباس پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

ادما محکوم به سردرگرمی تو این دنیا هستن و مطمئن نیستن که واسه چی وجود دارن و ایا دنیایی بعد این وجود داره یا نه. ما وظیفمون اینه که همش در حال تغییر موقعیت باشیم تا ایندمون را طبق اعمالی که انجام میدیم بسازیم در نتیجه وجودمون معنا پیدا میکنه و هم این دنیا برامون لذت اور میشه و هم اون دنیا برامون واقعیت پیدا میکنه.

سر در گمی واقعا جز وحشتناکترین حس هاست..!
من تغیر رو خیلی دوست دارم اما نمیدونم میتونم کنار بیام یا نه..!

MoHseN HoseiNi پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ http://RedStars.mihanblog.com

سلام
من هم یک وبلاگ شخصی دارم
که در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
البته نیاز به فلش پلیر ورژن 10 دارید که بتوانید وبلاگم رو کامل و بی نقص ببینید
برای شروع فعالیتم در وب نیاز به حمایت وبلاگ های ایرانی دارم، که من رو لینک کنند و رتبه وبلاگم رو بالا ببرند تا با طرح های ایرانی ام هنر سنتی/مدرن ایران رو به ایرانی های خارج از کشور نمایش بدهم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر از وبم خوشتون اومد برای حمایت و پشتیبانی وبم رو لینک کنید
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا با نام انگلیسی RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید،..
هر چند مدت یک کار جدید در وبلاگم قرار می دهم که می توانید با دنبال کردن وبلاگم کارهای جدیدم رو مشاهده کنید
با تشکر

فرزاد پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ

میبینم که پست جدیدت سرشار از ناهماهنگی و دلواپسیه - نگران هیچی نباش
به قول ۱ شخص شخیصی که میگه همیشه لحظه ی آخر خدا نزدیکتر میشه - لحظه آخر همه چی ۱طوری تغیر میکنه که خوشحالت میکنه
نگران هیچی نباش شرایط منم دقیقا شبیه توئه

بله متاسفانه...یه ناهماهگی وحشتناک...!
مر۳۰...سعی خودمو میکم..ولی سخته!
تو چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

فرزاد کافه چی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

دقیقن منم الان دچار همین سردرگمی شدم...

شما دیگه چرا؟؟؟!!!

فرزاد سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

انقد غمگین ننویس دلم گرفت بابا

شیما یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ

چرا آپ نمکنی ؟!هان؟

شیما سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

مگه اون خراب شده تون جایی به نام سایت نداره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد